alkohol
ongho
som AA uz 3 roky bez alkoholu a stale ma prepadne chut , vypit si .. je nejaka moznost, nejaka nahrada za alkohol ? alternativa...existuje nejaky liek ? necchem ale prejst do inej zavislosti..
obcas ma prepadne totalna uzkost, depresia

Odpověděl: Jakub Minařík
Zkuste navštívit psychiatra, pokud jste to ještě neudělal. Jednak můžete trpět depresivní poruchou, která může být chronická, nebo periodicky se vracející (mimochodem, nyní je doba, kdy by se sezonní depresivní porucha nejspíše začala horšit). Pokud by se porucha zaléčila a antidepresiva až na vyjímky nemají návykový potenciál, takže by to pro vás bylo bezpečné - pravděpodobně by se zlepšili i chutě, které vás pronásledují.
Pak existují také léky, které mají anticravingový efekt (acamprosat a nalterxon, třeba), které by vám pomohli zvládnout chutě, ulevilo by se vám. Problém je, že nejsou úplně laciné a pojišťovna je nehradí.
Ale v prvé řadě, zkuste navštívit psychiatra. :-)
Držím palce.