muzu se nakazit?
kofola
Dobry den mam dotaz muj pritel bere pervitin, a uziva ho snupanim,mohl by dostat nakou nemoc. ktera by me mohla nakaziti me napriklad. pri pohlavnim styku? dekuju za odpoved

Odpověděl: Bára Orlíková
Zodpovídala jsem Váš předchozí dotaz, který je stejného znění, tak jen pro jistotu kopíruji svoji odpověď i sem: "Zdravím Vás. Chápu, že máte obavy, pokud Váš přítel užívá pervitin, že byste z toho mohla mít nějaké nesnáze. Pokud ovšem partner neužívá drogy injekčně a nesdílí s nikým injekční náčiní, tak v podstatě jediná možná cesta přenosu pohlavní choroby je sexuálním stykem, velmi málo pravděpodobná je pak možnost, že by se od někoho nakazil sdílením hygienických pomůcek, které se dostanou do kontaktu s krví (holící potřeby, kartáček na zuby). Při šňupání jako takovém lze nějakou přenosnou nemoc chytit dosti těžko. Ovšem je nutno říct, že užití pervitinu snižuje zábrany, co se sexuálních kontaktů týče... takže není vyloučené, že by přítel měl sexuální zkušenost, kdy by hrozilo nakažení infekční chorobou, zvlášť pokud se pohybuje v prostředí lidí, kteří berou drogy. Ale nechci samozřejmě tvrdit, že něco takového nastalo, je to jen hypotetická možnost. Tudíž - riziko nákazy by hrozilo, pokud přítel má zároveň nějaké jiné sexuální kontakty než s Vámi. Nevím, a nedokážu posoudit, nakolik je to pravděpodobné, a samozřejmě nedokážu posoudit, nakolik je jeho sexuální život, kromě toho s Vámi, rizikový.
Nevím, zda jsem Vás tímto zbavila Vašich obav, odpovídám dle informací, které jste do dotazu napsala, a pochopitelně jsem musela zahrnout i variantu, která Vám jistě není příjemná, a to je to, že by Vám přítel nebyl věrný. Ale jak jsem psala výše, je to jen hypotéza. Pokud byste měla nějaké další dotazy nebo chtěla dotaz upřesnit, tak napište. "
Zatím přeji hodně štěstí a když by bylo potřeba, ozvěte se.