THC
Dduska
Dobry den .... mohla by som sa opytat ako sa mam co najrychlejsie zbyvit THC v rvi ked som hulila pred piatimy dnymi ??? prosim vas poradte mi lebo coskoro idem na testy

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás,
asi Vás moc nepotěším, ale urychlit to nijak nelze. Je pravdou, že mezi uživateli různých drog, kolují tvz. ,,zaručené recepty" jak proces odbourávání psychotropních látek z organismu lze uspíšit. Ve skutečnosti, ale nikterak valně nefungují. Jediným zaručeným receptem je to, že pokud chcete mít testy v pořádku, neužívat nic...
Netuším, na jaké testy jdete. Píšete, že Vás čekají testy z krve...většinou se provádí průkaznost drog z moče ( drží se v ní toxické látky mnohem déle ). Zdali jdete pouze na běžné lékařské vyšetření, při kterém Vám bude proveden odběr krve z nějakého jiného zdravotního důvodu, tak se nemusíte obávat, detekce na drogy se dělají pouze v případech, pokud je reálné podezření...jak jsem se již zmiňovala, při běžných lékařských vyšetřeních se průkaznost drog nezjišťuje...
Nicméně, abyste měla představu, jak to s THC, účinnou látky marihuany a její možnou prokazatelností v organismu je, máme k dispozici orientační údaje poskytnuté ústřední toxikologickou laboratoří...
detekce moč = 1 až 30 dní ( při občasném užití do 14 dní )
detekce krev = do 14 dní ( při občasném užití cca týden )
detekce sliny = jako u krve
Vždy, ale záleží na několika dalších aspektech. Především na intenzitě předešlé konzumace, to znamená, že pokud dotyčná osoba bude užívat denně, bude se spíše pohybovat v té vyšší možné hranici. Zdali půjde o jednorázovou konzumaci, v té nižší. Také je důležité jaká je kvalita konkrétní drogy a jak je organismus rychle schopen se s procesem odbourávání rychle vypořádat. Proto nikdy nelze s přesností určit, kdo kdy bude již zcela beze stop.  Jak sama vidíte, je to vždy hodně individuální záležitost.
Zdali byste chtěla vědět, jak na tom v danou chvíli jste, můžete si na své náklady zakoupit volně prodejný orientační test. Netuším kolik stojí na Slovensku, ale v ČR je v dostání v lékárnách cca 100,-Kč ( test na THC ). Jeho použití je velmi snadné, obdobný jako test na zjištění gravidity. Můžete si jej provést sama v domácích podmínkách a uvidíte jak to s Vámi je. Pokud již stopy nebudou v moči, rozhodně se pak nemusíte obávat, že by byli v krvi.
Také byste měla mít na paměti, že jde stále o nelegální drogy a k těm se skoro vždy váží nemalé potíže. Rozhodně to není jen pozitivní výsledek testu, ale další jiné ( zdravotní komplikace, riziko vyvolání psychických poruch, sociální propad, potíže se zákonem atd.)...zvažte, zda Vám stojí za to toto vše podstupovat.
Mějte se hezky a buďte opatrná.
S pozdravem Markéta K.