pervitin za volantem
veruna
na právní poradnu A.N.O. se se obrátila ale ještě neodpověděli... a můj přítel je čím dál tím blíž k soudu .. a já stále nevím co budu dělat... já z drogama nemám problém já je neberu.. ale můj přítel ano.. bere je asi 3 roky.. a když ho chytli tak prej měl normální čáru...

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás,
předpokládám, že jste asi využila internetu ke spojení se s poradnou A.N.O....doporučuji spíše na uvedené číslo zavolat a dohodnout si termín první konzultace. Vzhledem k blížícímu se soudu se mi to jeví jako nejrozumnější řešení.
Uvádíte ve svém psaní, že Vy samotná drogy neužíváte, pouze přítel. Umím si představit, že život se závislou osobou asi úplně snadný není. Sama teď máte možnost to pocítit...jste v nejistotě, jak vše dopadne, zda nezůstanete na výchovu a výživu dítěte sama atd...
Pokud byste si Vy chtěla o všem co se teď děje dojít popovídat, můžete se obrátit na kolegyni, která se specializuje na práci s blízkými osobami uživatelů nelegálních drog, zde kontakt :
Poradna pro rodiče, partnery a osoby blízké, o.s. SANANIM
Školská 30
Praha 1
Tel : 284 824 234, 739 268 527
kontaktní osoba : Mgr. Štěpánka Čtrnáctá
Email : ctrnacta@sananim.cz
provozní doba : PO až PÁ 9.00 - 19.00
pro více info se můžete podívat sem www.sananim.cz / zadat Poradna pro rodiče PPR /
Tato poradna je součástí o.s. SANANIM stejně jako tato webová poradna na kterou jste napsala. Veškeré poradenské služby jsou bezplatné.
Zatím se mějte hezky a ozvěte se, jak to dopadlo. Držte se !
S pozdravem Markéta K.