Potřebuji pomoci a nevím,kam se obrátit
jennyjennet
Bude to v listopadu rok,co jsem se dozvěděla,že dcera,fetuje.Jelikož nebyla v té době ještě plnoletá,musela se na můj podmět léčit,což neměl zrovla dvakrát dobrý účinek.Byla v bohnicích,odkud dvakrát utekla,pak v Jemnici v léčebně,kde požila alkohol a tím pádem jí vyloučili,byla to komunita tím pádem dobrovoná léčba.Po vyloučení jí za krátkou dobu byo 18 let a dnem plnoletosti přišla domu zfetovaná,rozbila nám auto a hrozila mě fizickou likvidací.Vyhodili jsme jí z domu.Ale toto není samotný můj probém,ten je,že v době těchto potíží,jsme s přítelem čekali potomka,o kterého jsem následně přišla všemi těmi problémy.A začal ten můj,říká se mu alkohol,začala jsem řešit problém pitím,ne každý den,ale vždy když se vyskytl problém jsek po této berličce sáhla.Přítel při mne stojí ,ale ani on a ani já nechci dopadnout špatně a stát se plně závislou,Bydím v Lysé nad Labem,prosím,poradte mi,kam se obrátit,trápím se stále a pottřebovala bych se jak se říká vymluvit,vyplakat a dostat nějako radu jak dál.Děkuji

Odpověděl: Jakub Minařík
Lysá nad labem je od Prahy nedaleko, vlakem jste na Masaričce asi za 1/2 hodiny, tož, napadla mě Poradna pro rodiče ve Školské, je 3 zastávky tramvají číslo 3. Celkem vám to bude trvat max hodinu i s blouděním.
Tedy, níže najdete odkaz, zavolejte kolegyni Čtrnácté (to je ta co sedí v křesle nahoře na stránce), pracuje s rodiči již dlouho, je schopna pomoci řešit problémy s dítětem, které bere drogy, ale i spoustu jiných psychických obtíží. Roky také vedla (a mimo jiné vybudovala) Denní stacionář pro závislé a je schopná se s vámi bavit i o problémech spojených s pitím alkoholu. Nu, když by bylo třeba farmakologického zásahu, pošle vás za mnou (já su psychiatr). Něco vymyslíme. Buďte bez obav.
http://www.sananim.cz/poradna-pro-rodice-(ppr).html