jak dál?
nickproanonymous
Dobrý večer či dobrý den,
píšu sem pod vlivem drog(pervitin,marihuana) a alkoholu, už nevím jak dál, dlouhou dobu přemýšlím, tom že se zabiju,abych nedělal,to co dělám, nacházím se totiž v bezvýchodné situaci(exekuce,ztráta vztahu). Každé ráno se probouzím a chci se zabít, protože se cítím strašně špatně, lepší náladu hledám v drogách, ale po odeznění stavu euferie, jsem na tom ještě hůř.Chtěl bych pomoct od těchto stavů, proto vám píši. Existuje nějaká pomoc nebo je ta jediná možnost, která mě ted napadá(sebevražda), čekám totiž další soudní řízení kvůli stalkingu, nedokážu se opravdu s rozchodem smířit, je pro mě těžké vidět, že druhá strana je štastná mezitím, co já strašlivým způsobem trpím.Přátelé mě odsoudili kvůli závislosti na pervitinu a já nevidím jinou možnost než šňupat dál, aby aspoň pod vlivem drogy mi bylo lépe. Jsem na dně. Nevím,jak dál, prosím vás o nejrychlejší radu už jsem se dvakrát pokusil o sebevraždu(otrava farmaceutiky), ale pokaždé jsem jen upadl do bezvědomí a obsah žaludku jsem po probuzení vyzvrátil. Nevím, jak dál. Chtěl bych nějakou pomoc poblíž Ústi nad Labem, jestli tedy nějaká existuje.Prosím Vás o nedosažitelní. Díky JH.

Odpověděl: Gabriela Koryntová
Dobrý den,
popisujete komplikovanou životní situaci, ve které se v tuhle chvíli nacházíte. Zmínil jste se o tom, že těžko nesete rozchod s přítelkyní. V této souvislosti jste souzen za stalking. Vyjmenoval jste ale i další problémy - exekuce, několik neúspěšných pokusů o sebevraždu, užívání drog, rozchod s přáteli.
Na sebevraždu myslíte hodně často. Dvakrát jste se o ni pokusil, ale vždy jste se probudil. Svůj smutek a neštěstí tedy řešíte útěkem k drogám.
Sebevražda je řešení, na které má každý z nás právo. Na druhou stranu je to řešení definitivní, které už nelze vzít zpátky. Tak proč nezkusit i jiné varianty? Nejspíš i proto píšete.
Dobře dostupné je pro Vás Ústí nad Labem. Obrátila jsem se tedy na Kontaktní centrum Drug Out Klub a zeptala se, jestli nabízí pomoc lidem i v takové situaci, jako je ta Vaše. Ujistili mne, že se na ně můžete obrátit a rádi Vám pomohou, případně s Vámi najdou vhodné zařízení.
Kontakt:
DRUG OUT Klub
Velká Hradební 13/47 400 01 Ústí nad Labem
tel.: 475 210 626, 475 211 483
www.drugout.cz
Můžete jim buď zavolat a dopředu se domluvit, nebo se rovnou zastavit. Měli by mít sídlo přímo nad knihovnou.
Nejspíš ani nečekáte, že by se vše hned vyřešilo. Ale určitě bude příjemné nebýt na takovou kopu problémů sám. Zkuste přijít ve stavu, kdy budete schopen komunikovat (nemusíte přijít střízlivý, ale měl byste být v použitelném stavu).
Určitě to chtělo kuráž, příznat si, že máte problémy a říct si takhle přes poradnu o pomoc. Takže Vám držím palce, ať Vám kuráž ještě chvíli vydrží! A budu ráda, když mi dáte vědět, jak jste v Drug Out Klubu pochodil.
S pozdravem,
Gabriela Koryntová.