Domaci pomoc
Revi
Je mi 25asi7let beru pernik § toho5let jehlou.jsem pracujici,mam bajecneho pritele,kteremu ji§ mesic nalhavam,§e jen snupu,§e u§ si nepicham... Hodne jsem ome§ila,ale at chci nebo ne stejne to nakonec dopadnd tak §e si pichnu.hro§ne me to mr§i,chtela bYch stim seknou,u§ kuli sobe,ale dYl jak 4dnY jsem to nevYdr§ela ...jak se odprostit od strikackY? Predem dekuji §a odpoved

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás,
doporučuji se obrátit na Kontaktní centrum pro uživatele nelegálních drog. V osobním kontaktu budete mít mnohem více prostoru probrat vše potřebné a účinněji se poradit. Nemusíte se ničeho obávat, veškeré poradenské služby v K-centrech jsou bezplatné a nezávazné. To znamená, že vstupem do tohoto zařízení se nijak nezavazujete, můžete s pracovníkem K-centra pohovořit i zcela anonymně, bez nutnosti předkládat OP či průkazku zdravotního pojištění....Pracovník Káčka po zhodnocení Vaší situace Vám nabídne možnosti, je pak na pouze Vás zdali je využijete či nikoliv.
Pokud nevíte, kam byste měla u Vás zajít, napište ještě jednou a kontakt vyhledáme a doporučíme konkrétní zařízení. Nebo se můžete podívat sem www.drogy-info.cz - v rubrice Mapa pomoci - zadat - kraj - město - Kontaktní centrum, vyberte si to, které Vám bude lokalitou nejlépe vyhovovat. Zdali je pro Vás dostupná Praha, můžete se obrátit na naše Kontaktní centrum, které je součástí o.s. SANANIM, stejně jako tato webová poradna. Kontakt a více informací o tomto centru naleznete zde www.sananim.cz - zadat Kontaktní centrum KC.
Zatím se mějte hezky. Pokud budete mít chuť, napište, jak to s Vámi dále vypadá. Přeji Vám hodně sil, držte se.
S pozdravem Markéta K.