Prokázání vlivu THC
Miki80
V práci nás testovali namátkově, kontroly pokračují a ti co podepíšou dohodu odcházejí, podepisují všichni až na mě. Potřebuju vědět jak to ustát bez ztráty místa, a co znamená můj výsledek moči v praxi , jak a čím se v takové situaci bránit. ( pokračující dotaz z 29.09.2011) Děkuji Michal

Odpověděl: Josef Šedivý
Dobrý den,
v praxi váš výsledek znamená, že vás zaměstnavatel může okamžitě propustit a vy navíc ztrácíte nárok na podporu v nezaměstnanosti. Více info zde.
Pak se budete samozřejmě moci obrátit na soud a pokusit se dokázat, že test na drogy provedl pouze zaměstnavatel a nikoliv laboratoř (takový test u soudu neobstojí) a tudíž nikdo neví, jestli se nejednalo o chybu testu...
Vše můžete konzultovat bezplatně v právní poradně A.N.O.
Osobně bych vám doporučoval pokusit se vyjednávat se zaměstnavatelem a pokusit se to nějak vyžehlit...
Hodně štěstí přeje
Pepa Šedivý