Domaci pomoc
Revi
Pritel 3rokY snupal pervitin.ted chce prestat.je to 4dnY .nema ani chut,spis je nervni ,prudi a nadava na vse okolo.je prele§enej a nic ho nebavi. Jak mu mohu pomoci vratit chut a radost §e §ivota? Dekuji

Odpověděl: Josef Šedivý
Dobrý den,
nejlepší bude zkusit najít ještě nějakou odbornou podporu. Odvykací stavy na pervitinu jsou většinou provázeny právě tím, co jste popsala. Nemohu vám ani napsat, jak dlouho to bude trvat, ale poud by to bylo pro vašeho přítele nějak neúnosné, může se mu ještě další pomoc hodit.
Každopádně, pokud se rozhodnete tomu čelit sami, budete muset být hodně trpělivá a snášet jeho podivné nálady. Radost ze života se mu vrátí až to všechno překoná. Pak bude stačit, když mu budete oporou.
Pokud chcete doporučit nějaké zařízení, napište, odkud jste, nebo, jaké větší město máte po ruce...
Hodně sil přeje
Pepa Šedivý