testy na drogy
marty
dobrý den mám dotaz ohledně testech na THC a pervitin...kamarád by rád zkusil karieru profesionálního vojáka a za 2 týdny dělá zdravotní prohlídku včetně testů na drogy...maryhuanu kouří docela často..skoro každý den tak půl roku... a pervitin měl v posledních 2 měsících tak 10 dní byl pod vlivem..a chci se zeptat jestli když 14 dní bude čistej jak od maryhuany tak pervitinu , jestli muže testama projít .?? a jestli nevíte jak jsou testy na drogy \"přísné\" v armádní prohlídce..??jestli má šanci se tam dostat s pozitivními testy nebo ne..a eště jak dlouho vydrží pervitin v moči a krvi v kůži mého kamaráda .?? děkuji za odpověd :)

Odpověděl: Josef Šedivý
Dobrý den,
s testy je to takhle:
THC - detekce z moči 1 - 30 dní, výjimečně déle, v závislosti na intenzitě předchozího užívání, při občasném užívání se testy negativizují cca do 14 dní - detekce z krve do 14 dní, při občasném užívání se testy negativizují cca do 10 dní
Pervitin - detekce z moči 3 - 21 dní, v závislosti na intenzitě předchozího užívání, při občasném užívání se testy negativizují cca do týdne - detekce z krve 1 - 3 dny
...takže ja sám vidíte, u obou drog je to hraniční. To je asi vše, co se k tomu dá říci.