haloperidol
suzie
Dobry den, predem bych vam rada podekovala za vami drivejsi zodpovezenou odpoved na muj problem s uzitim haloperidolu- muj stav se opravdu vratil do normalu po dvou dnech. Potrebovala bych se ovsem prosim jeste na neco zeptat. Jak uz jsem rikala -neprijemne stavy po uziti po par dnech vymizely, ale tedka mam strach jestli mi nemuzou zustat nake nasledky z toho i dlouhodobejsi, treba nejaka vada na mozku nebo tak. Pripominam tedy ze jsem omylem uzila cca 40 kapek toho haloperidolu richter omylem misto projimadla. Predem opravdu velmi dekuji za vasi odpoved. Zuzka

Odpověděl: Gabriela Koryntová
Dobrý den,
jsem moc ráda, že jste dala vědět a hlavně, že vše dobře dopadlo.
Jednorázové užití haloperidolu by nemělo mít žádné dlouhodobé následky. Otázkou je, jak jste na tom po psychické stránce dlouhodobě Vy sama. Jestli máte například velké sklony k úzkostem a neurózám, pak se Vám mohou podobné obavy vracet, stejně jako křeč v obličeje - obzlávšť v souvislosti s velkým psychickým vypětím a užitím obdobných léků.
Nicméně pořád platí, že jestli jste v pořádku po psychické stránce Vy sama, nemusíte se žádných dlouhodobých následků a vad na mozku obávat.
Mějte se krásně.
S pozdravem,
Gabriela Koryntová.