pervitin a léčebna
eva
Můžete mě tedy prosím informovat o psychiatrické léčebně Kroměříž?Jinak jsme z Olomouce, pokud by bylo možné něco najít i tady v okolí a kdybychom ho mohli navštěvovat byli bychom rádi.Děkuji

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den,
psychiatrická léčebna v Kroměříži má několik oddělení, která se věnují závislostem. Pracují spíše se závislostí na alkoholu, ale měli by přijímat i závislé na nelegálních drogách. Běžná délka programu je 3 měsíce. Určitě se tam zkuste zeptat, kontakty i veškeré informace najdete na http://www.plkm.cz/cs/oddeleni-lecebny, podívejte se na oddělení 8. Návštěvy bývají možné, každá léčebna má jiná pravidla, většinou je to po krátké době stabilizace.
Pokud byste chtěli s někým postup zkonzultovat, je nejlepší obrátit se na P-centrum v Olomouci, Laffayetova ul., kde nabízí komplexní služby pro uživatele a jejich blízké, včetně předléčebého poradenství (tel. 585 221 983).