Drogy v pití
w
Dobrý den,před dvěma dny jsem byla na koncertu a jedna známá ze zš,se kterou už se nevídám mi přinesla pití z ničeho nic,vypila jsem ho a to co se potom dělo bylo hrozné.nevím jestli mi tam něco nedala,to pití jsem si nějak extra neprohlížela.motala jsem se a musela jsem sedět a mít opřenou hlavu,jinak jsem měla pocit,že umřu.když jsem šla přišlo mi,že mě někdo tlačí do stran a měla jsem pocit,že mě někdo neustále pozoruje,šla jsem pěšky domů asi 4 km.a každou chvíli jsem už měla pocit,že neudělam ani krok.myslela jsem,že to přejde a ráno budu v pohodě,ale jsem do ted v tomto stavu,ale o dost mírnější,ale jsem psychicky nějak mimo a pořád bych brečela.ten den jsem pila alkohol,ale byla jsem v dobré náladě,ne opilá a k tomu jsem kouřila marihuanu,pár šluků.jelikož jsem trávu nekouřila poprvé,tak vím,že takový stav bych po THC neměla.nevíte o co by mohlo jít? děkuji

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den,
podle Vašeho popisu to vypadá na nějaký typ halucinogenu, tedy látky, která mění vědomí a vnímání, může způsobovat ospalost, únavu, zpomalenost atd. Také mohlo jít o kombinaci nebo třeba rozdrcené prášky na spaní. Opravdu těžko říct. V kombinaci s alkoholem a marihuanou pak může být účinek všelijaký. v každém případě teď byste se měla vyvarovat úplně všech drog, včetně alkoholu, dokud stav úplně nepomine. Pokud je to jen pár dní, můžete si zkusit v lékárně koupit multi test na drogy, možná se v něm ještě něco zobrazí (např. silnější dávka určitého druhu sedativ by se objevila).
Pokud by se Vám během pár dní zcela neulevilo, rozhodně vyhledejte psychiatra a své stavy s ním podrobně zkonzultujte.