děkuju
veruna
dobrý den Markét K. chtěla bych vám moc poděkovat před pár měsíci sem vás žádala o pomoc s tím že sem sama na dva roky zvládla přestat brát pervitin ale pak malá chybyčka byla to že sem šla mezi ty lidi co dále užívají.. byla sem v e-centrum v benešově pro drogově závislé ... docházela sem tam za jednou hodnou paní a pomohla mi si to srovnat v hlavě.. ted vím že tyhle akce už pro mě nejsou.. a ty lidi taky ne.. distancovala sem se od nich nestýkám se snima na ulici je nezdravím ikdyž vím že to byly moji \'\' dobrý \'\' kámoši.. ale přesto vám chci poděkovat.. ještě mě čeká dcl dlouhá cesta ale vím že už konečně sem na tý správný.. veruna... jo chtěla bych se zeptat jestli jde nějak udělat to abych vám mohla vaší nadaci nebo co to vůbec je :D monhla poslat nějaký peníze ? vaše práce je vážně důležitá bez vás by si šlověk nevěděl rady a já sem ráda že tady ste.. !!

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás,
asi jste omylem dotaz zadala 2x, pro jistotu Vám kopíruji odpověď ještě sem. Mějte se hezky a jen tak dál. Markéta K.
Zdravím Vás,
co k Vašemu psaní dodat ? To co se Vám podařilo je více než skvělé a já mám z Vašeho osobního úspěchu upřímnou radost.
Rozhodně je Váš příspěvek velmi důležitý i pro čitatele těchto stránek, zejména pro ty, kteří se třeba teprve ocitají ve fázi rozhodování a pochybností, zda se z drog lze vůbec dostat...děkujeme !
Také děkujeme za pozitivní ohodnocení naší práce, zpětná vazba vždy potěší.
Co se týče Vaší případné podpory naší organizace, můžete například zaslat dárcovskou SMS či zakoupit výrobky z keramické dílny, více zde : http://www.sananim.cz/podporte-nas/jak-pomahat-s-nami-.html.
Zatím se mějte hezky, přeji, ať se Vám v dalším životě daří a pokud budete mít zase chuť či potřebu, klidně napište.
S pozdravem Markéta Kordová