pervitin
petra
dobrý den je mi 18 let.. měla sem pervitin celkem asi 5x když sem si ho dala poprví tak to bylo dcl v pohodě.. pak asi po třetím víkendu kdy vždycky sem si dala malou dávku v pátek abych byla v sobotu ready.. jenže od první dávky mi to už nedělá to co mi to udělalo poprví.. no spíš nic... a moje tělo požaduje pořát další dávku... když sem chvilku sama nebo nemám co dělat pokaždý si vzpomenu na pervitin... nwm třeba kdybych si dala větší dávku tak by to semnou teprve něco udělalo... jenže to všechno rychle myzí... a kdybych si měla dávat čáru jako můj kámoš tak bych si pro peří musela jezdit do prahy každej den.... prosím nemohli by sme mi poradit jak bych se zbavila jen pouhý tý myslenky na pervitin a stím zahnat tu hroznou chut na piko zahnat... děkuju

Odpověděl: Jana Marečková
Dobrý den, Petro.
píšete, že jste si zatím pervitin dala cca pětkrát a že se chutě dát si znovu, nemůžete zbavit. Ve vašem případě se zatím jistě nejedná o závislost, spíše vám pervitin "sedl" a proto máte potřebu si tento příjemný stav zopakovat. Chuť vás nejvíce pronásleduje ve chvílích, kdy jste sama a jak píšete - nemáte co dělat. Asi by tedy bylo rozumné se v prvé řadě zaměřit na to, abyste svůj volný čas trávila nějak smysluplně a věnovala se aktivitám, které vás baví a dokáží vás "pohltit" natolik, že si na pervitin nevzpomenete. Také by bylo fajn, pokud možno se vyhýbat lidem, kteří pervitin berou a diskuzím na toto téma, a také prostředí, které máte s užitím pervitinu spojené. Nemuselo by to být až tak složité, co myslíte... Kdyby s tím ale náhodou byly nějaké trable, můžete se zkusit obrátit na terapeuta, který by vám s tím pomohl.
Jinak to, že na vás pervitin působil s různou intenzitou, bych přičítala především obsahu účinné látky v aktuální dávce.
Nu, buďte na sebe opatrná a opravdu si myslím, že byste měla zabrzdit. Podle toho, jak vás pervitin po prvních užitích "okouzlil", mám docela obavy, že by ta závislost mohla dorazit poměrně záhy. A to asi nechcete, že?
PS: Více o pervitinu najdete také zde:
http://www.drogovaporadna.cz/stimulacni-drogy.html
http://www.drogovaporadna.cz/stimulacni-drogy/pervitin.html