Škola
Matka
Dobrý den,moje 17letá dcera je na pervitinu,když to oznámíme škole,vyloučí ji?Má podmínečné vyloučení a my máme vysvětlit její absenci.Bylo by lepší,pro dobro dcery,ji ze školy vzít,abychom měli prostor pro ambulantní léčbu? Děkuji za odpověď.

Odpověděl: Jakub Minařík
Hm. Pokud to již na začátku roku vypadá takhle, volil bych alternativu léčby. Pravděpodobnost, že ročník dokončí je chabá.
Spíše bych doporučoval v první fázi - zvážení, zda by měla být forma ambulantní nebo ústavní závisí spíše na stavu - nicméně - pokud není va vašem regionu dostupná stacionární léčba (tedy - omezení je prakticky jen na Preahu, jiný stacionář myslím v Čr nefunguje) - spíše bych vážil ústavní formu. Budete kvůli tomu přerušovat ročník. Pokud nebude dcera pracovat a několikrát týdně chodit na terapie, tak bych očekával spíše exacerbaci stavu, než zlepšení.