Pervitin Dokrup
Won
Dobry den je je mozny aby mi po pervitinu na dojezdu stuhly vsechny svaly vcetne mimickych v obliceji nemohl jsem kousat tezko se polikalo citil jsem se cely otekly lehce zvysena teplota tela ale nepotil jsem se

Odpověděl: Gabriela Koryntová
Dobrý den,
to, co popisujete, se rozhodně stát může. Nejspíš jde o důsledek svalového vyčerpání. Tomu by nasvědčovala i mírně zvýšená teplota.V souvislosti s mimickémi svaly jde nejspíš o to, že je máte po dobu intoxikace mnohem více aktivní, než jste zvyklý. A nemusí to hned znamenat, že byste v jednom kuse hovořil nebo se nějak šklebil. Prostě je máte jen ve větším napětí, což je jeden z hlavních účinků pervitinu na organismus (zvýšení nervoslalového napětí). .
Pervitin je prostě stimulant, který de facto celé tělo nabudí do stavu útěk-útok. Vyčerpání po takovém zážitku je vcelku logické. Samozřejmě se to nestává každému, ne každý je tolik "nabuzený" a ne každý je na takové věci tak citlivý. Nicméně i to je důvod, proč většina lidí, obzvlášť po delší jízdě, několik hodin v jednom kuse prospí. Tělo prostě dorovnává stav únavy a vyčerpání.
Budete-li v užívání pokračovat, zkuste se v tomto směru trochu ohlídat. Je dost možné, že opravdu svaly více zatínáte, případně můžete i tisknout zuby, nebo jimi skřípat. Při déledobějším užívání to má velmi neblahý vliv na chrup. To má ale i samotné užívání pervitinu, s tím často spojené zhoršení životosprávy apod.
Stačí Vám to takhle? Kdyžtak znovu napište.
S pozdravem,
Gabriela Koryntová.