pomoc
alechandro
dobry vecer.ani sam neviem ako mam zacat,ale k veci.mam 27r a 4 roky som zavisly na pervite.zo zaciatku to bolo fajn vtedy ma ani nenapadlo co moze tato latka z cloveka urobit.ide o to ,ze potrebujem pomoc ,pretoze posleny pol rok to uz nemam pod kontrolov.na jedno snupnutie si dam aj 5 ciar co je podla mna dost vysoka davka,to nie je vsetko0 za par hodin si dam dalsie 3-4ciary a takto fungujem aj 4-5dni.mam halucinacie zrakove,sluchove,ale aj hmatate,uplne vypadky pamate no je to horor!uz nechcem dalej takto pokracovat nie tto normalne.navstevujem aj moju psychiatricku beriem ziprexu10mg,frontin1mg,peritol,velafaxin.pred nedavnom som absolvoval detox v trnave na psychiatrie.no ale tych par dni co som tam bol mi bolo na nic pretoze dosli chutky a znova som tam kde som aj bo,l.ja potrebujem aspon 3mesacne liecenie.moj stav je na tom uz tak ze ked nemam piko tak cele dni len spim nedokazem pomali ani na wc prejs som unaveny ,malatny.ked si dam tak som ako narodeny.preto vas prosim o pomoc nejakeho centra pre zavislich ,pocul som ,ze v b.bystrici je nieco take .popripade mi mozte dat nejake kontakty .potrebujem akutne pomoc lebo uz sa to neda vydrzat mam ner5vy celkom mimo.vdakov vaam dakujem.

Odpověděl: Gabriela Koryntová
Dobrý den,
podle toho, co píšete, to opravdu bude chtít asi víc než detox. Bohužel možností léčení na Slovensku není tolik, jako v České republice. Ani o nich nemáte tady v Česku takový přehled. Nicméně existují stránky www.infodrogy.sk, kde byste měl potřebné kontakty najít. A snad budou i aktuální.
Zmiňoval jste, že byste potřeboval nejspíš delší léčbu, něco kolem 3 měsíců. Máte tedy nejspíš na mysli to, čemu se u vás říká Centrum pre liečbu drogových závislostí.
Kontakt přímo do Banské Bystrici:
Centrum pre liečbu drogových závislostí Banská Bystrica
Cesta k nemocnici č. 55, 974 01 Banská Bystrica, 048 / 41 473 02.
S pozdravem,
Gabriela Koryntová.