drogy v těle
nea
dobrý den zajímalo by mě jak dlouho budou v těle prokazatelné jak na krevních testech tak z moče LSD(papír) užité 3x před měsícem a pul,pervitin užívaný skoro denně tři a pul mesíce před tím cca 1xza za tři i víc měsícu a THC užívané denně několik(dost) let? Nemám zas tak velký problem s abstinencí myslim si že je to jen o vuli přestala jsem i kouřit chutě jsou ale když ne tak ne
děkuji za odpověd

Odpověděl: Jana Marečková
Dobrý den, dotaz podobného znění zadaný pod stejnou přezdívkou jsem před chvílí odpověděla.
Odpověď vám tedy kopíruji také k tomuto dotazu.
To, jak dlouho bude trvat, než organismus vyloučí psychotropní látky, ovlivňuje více faktorů. Jednak to, jak dlouho a s jakou intezitou byla látka užívána, individuální metabolismus organismu a samozřejmě druh užívané látky. Rychlost vylučování nějak zásadně ovlivnit nelze, bylinné čaje s detoxifikačními účinky vám určitě nemohou ublížit, rovněž je dobré dodržovat zdravou životosprávu s dostatkem spánku, fyzických aktivit a stravovovacím režimem s přísunem vitamínů a minerálů. I když si tímto metabolismus vylučování drog výrazně neurychlíte, pomůže vám to v tom, aby se tělo i psychika co nejrychleji zregenerovalo.
Jinak zde uvádím orientačně doby vylučování jednotlivých drog.
THC - z moči při intenzivním užívání jeden měsíc i déle, při občasném jeden až dva týdny. Z krve do cca dvou týdnů.
Pervitin - z moči při velmi intezivním užívání až tři týdny, při občasném týden až deset dní. Z krve do tří dnů.
Extáze - z moči při intezivním užívání cca dva týdny, z krve do tří dnů.
LSD - vzhledem k velmi nízké účinné dávce se jak z moči tak i z krve jedná o krátkou dobu - maximálně tři dny.
Jinak pokud by s udržením abstinence byly nějaké potíže, doporučuji obrátit se na nejbližší kontaktní centrum. Pro začátek lze i anonymně, služby jsou bezplatné. Adresy kontaktních center v celé republice najdete na www.drogy-info.cz vpravo v rubrice Mapa pomoci.
Tak ať se daří a je všechno co nejdříve v pořádku.