detoxikace
nea
jak nejučiněji dostanu drogy z těla?(z krve),organismu a jak dlouho tam jsou?je něco čim tomu mužu pomoc cca pití čaje či mlíka jíst kysely....nebo já nevim

Odpověděl: Jana Marečková
Dobrý den,
to, jak dlouho bude trvat, než organismus vyloučí psychotropní látky, ovlivňuje více faktorů. Jednak to, jak dlouho a s jakou intezitou byla látka užívána, individuální metabolismus organismu a samozřejmě druh užívané látky. Rychlost vylučování nějak zásadně ovlivnit nelze, bylinné čaje s detoxifikačními účinky vám určitě nemohou ublížit, rovněž je dobré dodržovat zdravou životosprávu s dostatkem spánku, fyzických aktivit a stravovovacím režimem s přísunem vitamínů a minerálů. I když si tímto metabolismus vylučování drog výrazně neurychlíte, pomůže vám to v tom, aby se tělo i psychika co nejrychleji zregenerovalo.
Jinak zde uvádím orientačně doby vylučování jednotlivých drog.
THC - z moči při intenzivním užívání jeden měsíc i déle, při občasném jeden až dva týdny. Z krve do cca dvou týdnů.
Pervitin - z moči při velmi intezivním užívání až tři týdny, při občasném týden až deset dní. Z krve do tří dnů.
Extáze - z moči při intezivním užívání cca dva týdny, z krve do tří dnů.
LSD - vzhledem k velmi nízké účinné dávce se jak z moči tak i z krve jedná o krátkou dobu - maximálně tři dny.
Jinak pokud by s udržením abstinence byly nějaké potíže, doporučuji obrátit se na nejbližší kontaktní centrum. Pro začátek lze i anonymně, služby jsou bezplatné. Adresy kontaktních center v celé republice najdete na www.drogy-info.cz vpravo v rubrice Mapa pomoci.
Tak ať se daří a je všechno co nejdříve v pořádku.