výkon trestu a následná léčba
xxx
Syn je momentálně ve výkonu trestu a po jeho odpykání chce nastoupit do Červeného Dvora na léčbu. Potřebuje doporučení od lékaře - psychiatra nebo psychologa. Kdo mu ho může vystavit, když je momentálně ve vězení ?

Odpověděl: Jana Marečková
Dobrý den,
pokud je váš syn aktuálně ve výkonu trestu, doporučila bych, aby se obrátil na lékaře ve věznici, kde trest vykonává, případně sociálního pracovníka, kteří ve věznicích rovněž působí a probral s nimi další konkrétní postup a na koho se v této věci obrátit.
V případě, že by syn potřeboval v budoucnu řešit nějaké právní problémy, může se obrátit na Právní poradnu A.N.O. (písemně, emailem, telefonicky, osobně - kontakt na www.asociace.org), která poskytuje bezplatné právní poradenství a zastupování u soudů v souvislosti s drogovou problematikou.
Přeji hodně štěstí vám i synovi a ať léčba v Červeném Dvoře přinese očekávané výsledky.