pervitin
renex
dobry den, vod 16 jsem bral pervitin
10x mesicne,ated je mi 22 a rok abstinuj za ten rok jsem si dal 5x
už to brat nechci,vim že to nikam nevede,,ale dřiv kdyžjsem nachvili vysadil,tak jsem mival takovi pociti normalniho člověka,,ale ted když nekam du tak se citim jako kus masa nebo jak hadr na košteti,vubec necitim mozek ,pozitinvni myšleni, jen sami negativa,mam sami depresivni stavi,lidi mi řikaji že koukam jak vrah:DDD a taky tak koukam,,žiju jen proto že musim,,,už se vubec neznam,,
už jsem ne jednou sem pomislel na sebevraždu,, ale to take neni řešeni když me chytli policajti jak řidim pod vlivem prvitinu,,tak mě vyslichala psycholaožka , a řekl jsem si o naky praškytak jsem dostal
asentra 50 a vubec nic,,bral jsem je 3 dny ..a proste nic myslim si že moje deprese nic nepřebije, jako je to muj problem,nikdo ho za mě neviřeši
ale život me nebavi a to mě depta nejvic,,

Odpověděl: Jakub Minařík
Pokusím se být stručný a srozumitelný:
1. Depresi máte s pravděpodobností hraničící s jistotou. Takže o všem, co se kolem vás děje si myslíte a musíte myslet, že to je na nic, nemůže se povést, nepomůže, selže, špatně dopadne a ani budoucnost není co bejvala.
2. ANTIDEPRESIVA NEZABEROU ZA 3 DNY. Zaberou obvykle za 3-5 týdnů a doba léčby je 1/2 roku až 1 rok. Jejich efekt spočívá v jemném přenastavení receptorových systémů.
3. Pokud se budete léčit, bude vám lépe. S pravděpodobností hraničící s jistotou.
Takže, do toho. Napište, jestli máte léky, nebo kdy půjdete na psychiatrii, ať se s tím zbytečně necrcáme.