zloutenka c
petra
Dobry den,chtela bych se zeptat mam casto motani hlavy,jsem den co den slaba nekdy se hodne klepu,muze to byt od te zloutenky c.Mam ji,dochazim do poradny.dekuji za odpoved.

Odpověděl: Bára Orlíková
Zdravím Vás. Chápu, že máte obavy o své zdraví a chcete vědět, zda prožívané příznaky mohou souviset s hepatitidou typu C. Únava a pocit slabosti bývají časté průvodní jevy u hepatitidy C, motání hlavy a třes mohou být také spojené s tímto onemocněním. Nicméně to by asi lépe posoudil Váš ošetřující lékař z poradny, kam docházíte. Myslím, že nejlepší řešení by bylo mu o Vašich potížích podrobně říct, aby se případně vyloučily nějaké další zdravotní potíže. Nevím také, zda jste uživatelka (případně ex-uživatelka drog) a zda to nemohou být příznaky související s užíváním či vysazením drog.
Neznám podrobně Vaši situaci a Váš zdravotní stav, takže se obávám, že Vám konkrétněji neporadím, ideální se mi zdá to konzultovat s Vaším lékařem.
Držím palce.