Marihuana
kava.2
Dobrý den. V práci mam kolegu ktery kouři travu a zapiji to alkoholem a to i v pracovni době. Problem je vtom že společněpracujem na lešeni a zaměstnavatel děla jako že nic nevi a když si někdo stěžuje tak propusti stěžovatele misto člověka ktery vlastně droguje. Kolikrat je strach stimto člověkem pracovat miva krvave oči natekle - opuchle, a tahne sněj alkohol. Jak mužu postupovat aniž bych ubližil sam sobě - nepřišel o práci ?? Moc děkuji za odpověď

Odpověděl: Jana Marečková
Dobrý den,
je to jistě velmi nepříjemná situace a chápu, že vám kolega, se kterým pracujete na lešení a jenž je zjevně pod vlivem alkoholu a marihuany, vadí. Vzhledem k tomu, že zaměstnavatel je povinen řídit se zákoníkem práce a zajistit bezpečnost na pracovišti, doporučila bych vám, abyste se se svou stížností obrátil na Státní úřad inspekce práce. Bližší informace o náplni činnosti úřadu i kontakty na oblastní pobočky najdete zde:
http://www.suip.cz/
Zkuste s nimi nejdříve situaci probrat telefonicky, určitě vám ohledně dalšího postupu poradí.
Hodně štěstí.