dotaz
petulka
mam veliké problemy začala jsem s pitím bila jsem znasilnena,ted nemohu spat micham si piti s medatomem obcas kazdy mi rika ze jsem mimo nevim jak z toho ven jsem zoufala co mam delat dik peta

Odpověděl: Gabriela Koryntová
Dobrý den,
na pár řádcích píšete, že máte veliké problémy, že to začalo pitím alkoholu, zmiňujete znásilnění, užívání metadonu v kombinaci s alkoholem. Píšete, že nemůžete spát, že Vám lidé říkají, že jste mimo, a Vy se cítíte zoufalá a ptáte se, co dělat.
Nejspíš to pro Vás nebude jednoduché, ale doporučila bych Vám obrátit se na někoho (ideálně někoho z řad odborníků - kontaktní centrum, metadonové centrum - jestli někam docházíte), komu můžete alespoň trochu důvěřovat a se vším se mu svěřila. Možná to bude ze začátku těžké, ale vypadá to, že nemáte, co ztratit. Pak by nejspíš pomohlo, říct si, co jsou pro Vás ty nejpalčivější problémy a stanovit jeden hlavní, kterým začnete. Podle toho se pak můžete rozhodnout, co dál.
Nejspíš to zní velmi obecně, víc toho však takhle na dálku nevymyslím. Musela bych toho vědět víc.
Máte někoho, na koho se v tuhle chvíi můžete s důvěrou obrátit? Víte, kde najít odbornou pomoc? Jestli ne, napište odkud jste a pošlu Vám kontakty.
Zdraví,
Gabriela Koryntová.