Podmínky přijetí
aleš
Dobrý den,jmenuji se .... je mi 31 let byl jsem v léčbě v PL Jihlava propuštěn jsem byl 17.9.2011.Mám zájem k vám docházet na skupiny či sezení.V praze mam od 19.10.2011 zajištěnou práci i bydleni.Můžete mi prosím napsat jaký máte podmínky pro přijetí? DĚKUJI MOCKRÁT TĚŠÍM SE NA DALŠÍ SPOLUPRÁCI.
S Pozdravem ....

Odpověděl: Gabriela Koryntová
Dobrý den,
nevím, kam přesně byste chtěl v Praze docházet. Předpokládám, že byste měl zájem o doléčovací centrum. V Praze jich je hned několik:
o. s. SANANIM má Doléčovací centrum v Nových Butovicích (Praha 13)
http://www.sananim.cz/dolecovaci-centrum-s-chranenymi-byty-%28dc%29.html
o. s. Drop-in má Centrum následné péče na Smíchově (Praha 5)
http://www.prevcentrum.cz/CPMR/Nasledna-Pece.aspx
o. s. Prev-centrum nabízí následnou péči v rámci Ambulantní léčby, najdete je na Břevnově (Praha 6)
http://www.dropin.cz/centrum-nasledne-pee
Nejspíš by bylo dobré vybírat podle toho, co budete mít snadno dostupné a také podle podmínek a intenzity programu. Zkuste jednotlivá zařízení kontaktovat telefonicky a ptejte se i na možný termín nástupu.
S pozdravem a přáním, ať Vám abstinence vydrží,
Gabriela Koryntová.