snad to zvladnu
kalo
diky strasne moc za raaadu psal sem vam o tech subacu ze to chci vystizovat???? jedine tak si myslim ze to dotahnu do konce vystizovat to aspon na 2mg dene a pak prejdu na metadon a nebo na nej prejdu hned co budu mit nastevu u sveho lekare ja jsem z anglije ziju tu uz 7let je to tu lepsi nez v cr doktori maji opravdovi zajem resit drogove problemy a svemu doktorovi nemohu rict ze si subac strilim hahha ma ve mne duveru dava mi prasky na cely mesic domu a neplatim vubec nic vse je na jejich naklady ale pisu hlavne o tom mim snizovanim myslim ze je to jedina cesta proste to vysnizovat kazdy mesic o 1 az 2mg dolu ale zase si rikam ze kdybych si rekl memu doktorovi o metadon tak by mi ho dal a zbavil bych se ty injekci aplikace ale mam starch ze sem moc zvyklej na ty prasky abych nemel krize ale kamarad radi ze metadon je prave na krize ze krize nebudu mit no nevim nevim parkrat sem sice metadon mel ale fakt jen asi dvakrat a to sem si na to zahulil skero a hulil sem jak prase na tom hahah ale hlavne mi jde o to ze bych prestal stim pichanim mam strach ta sadra v tom a parkrat sem mel aj boule a doktor rekl ze to je infekce daly mi na to sylny antibijotikum a boule po trech dni zmizela ze zacatku sem subac rrozdelaval tak ze sem dal prasek do buchny a natahl vodu a rozrepal prasek tet to delam vse pres filtr a natahuju cistou vodu a bez filtru tak jak sem psal to bylo uplne byly a vtom je ta sadra neni to sranda uz na sobe citim ze mne to nici ani uz tolik zil nemam je to hnus ale diky tomu mimu chabrovi to zvaldnu diky nemu sem na 8dene a byly casy dene 18 az 22mg proste blazinec jo? a jeste sem se chtel zeptat jak beru ty prasky sem si dal nedavno kalo herak a nastup sem cejtil ale stav trval mozna tak 10 minut a konec takze ani herak nechci ne vuci tomu ze mi nic nedava ale proto ze je konec ze vsim takze vam pisu jestli nebude lepsi si dat metadon misto subacu vuci jehle nechci to brat injekcne mozna ze kdybych ty prasky zacal brat pod jazyk tak bych uz davno byl na tom lip a z osmicky bych byl na 2mg to je muj sen rano vstat pod jazyk dvojku a celej den a noc klid z pocitem tim ze nejsem fetak ze si nestrilim nic ale zase tady v angliji neni bilej metadon ale zelenej doma se mi zdal silnejsi no nevim strasne diky za odpoved stejne je to super ze takhle radite lidem a neodsuzujete je za sou fetaci a tak ale tady v uk je to taky tak moc hodni doktori a maj pochopeni a jeste neco na subac neni dobry chlast nebo tyden do zadu mel syn narozky tak sem chlastal a vypil sem par panaku whisky a hned sem to cejtil no rychlejs vas to opije na tech praskach?// ni nic sem vam toho napsal az nejak moc tak se mejte a preji krasny den a dekuju moc kalo

Odpověděl: Gabriela Koryntová
Dobrý den,
píšete, že je Vaším snem užívat denně tak 2mg Subutexu pod jazyk a nestřílet si ho, že si pak nebudete připadat jako feťák. Vzhledem k tomu, že už teď máte zdravotní problémy, tak to zní jako velmi dobrý nápad. Určitě by bylo fajn, kdyby se Vám do budoucna podařilo injekční aplikaci omezit a nebo úplně vynechat. Nejen, že byste se cítil po psychické stránce líp - jak říkáte sám: "jako normální člověk", ale dobře by to udělalo i Vašemu tělu. Ta sádra a pojidla, která v tabletě Subutexu jsou, do žil nepatří. I proto je důležité to filtrování, o kterém píšete.
Zmiňujete, že své mámě i lékaři musíte v tomhle směru lhát. Píšete, že si připadáte jak "buzerantský koště", takhle jim lhát. Já si říkám, že až se opravdu rozhodnete třeba s tou injekční aplikací skončit, tak nebude problém přiznat pravdu aspoň doktorovi. Vy z toho zatím máte strach. Myslíte si, že kdybyste mu přiznal prvadu s tím, že to chcete změnit, že by Vás vyhodil?
Rozhodnutí bude na Vás. A možná ještě nedozrála vhodná chvíle.
Zatím jste zvládl snížit z původních 22/18mg denně na 8mg. To je slušný výkon. Dejte si ale pozor, abyste ty chybějící miligramy nenahrazoval alkoholem, jinými prášky, heroinem nebo metadonem. To by Vám ve snižování moc nepomohlo a nejspíš by to nebylo dobré ani pro Vaše tělo (játra, mozek, ale i jiné orgány).
Podle toho, co píšete, sám moc dobře víte, jak to chodí. Popisujete typické fígle, které uživatelé drog dělají na své lékaře i blízké, zmiňujete podvádění, lhaní rodině, u testů, aby člověk získal větší dávky a mohl prodávat, kombinování s jinými látkami ... k tomu není asi moc co dodat. Snad právě díky tomu, že tyhle fígle znáte, zvládnete sám sobě nic nenalhávat.
Já Vám zatím držím palce alespoň v tom snižování.
Zdraví,
Gabriela Koryntová.