trombozy
vojči
Dobrý den je mi 26let jsem závislý na pervitinu a nedávno jsem začal mít zdravotní potíže je to měsíc co jsem se vrátil z nemocnice k vůli zánětu srdeční chlopeně a zápalu plic.V nemocnici jsem ležel měsíc s toho 17dní na aru udržovaný i v umělém spánku řekli mi že se mi objevili krevní sraženiny které se podařily rztřelit nebo jak to říct.Přesto mi nepředepsali Warfarin nebo něco na ředení krve.Není to chyba?Před odchodem z nemocnice mi našli další sraženinu a to v paži.Předevčírem jsem naposled měl né příliš zdařilý perník.Páchnul po ostatních chemikách ale i přesto jsem ho užil(beru nitrožilně).Dnes ráno jsem měl problémy se rozchodit a zjistil jsem menší otok na chodidle pod kloubem palce tento otok se pomalu zvětšuje bolí jen při chůzi a cítím napětí okolo toho místa.Příznaky stejné jako u sraženin popsaných na internetě na místech v chodidle.Mám jet na pohotovost nebo nehrozí nějaké velké nebezpečí?Chci se léčit se závisloti jen chci být na to připravený.a bojím se že ještě nejsem...Děkuji

Odpověděl: Jakub Minařík
No, to vypadá, že se vám tromboza vrací. Jestli jste na té interně ještě nebyl, tak tam mažte. Warfarin byste měl brát pravidelně a nejspíše dlouhodobě. Stran pervitinu a dalších látek - warfarin má velkém množství interakcí. Pokud si do něj střílíte pervitin, nejspíše se mění výrazně to jak funguje a riskujete, že vykrvácíte a nebo naopak budete mít další trombozu. S tím souvisí i poslední poznámka - pokud plánujete změnu ve svém vztahu k drogám - pospěšte si. Znám několik lidí, kteří zemřeli a nebo jim uřízli nohy, dříve než se stačili rozhodnout.