doporučení
xxx
Dobrý den, syn je momentálně ve výkonu trestu, po jeho dokončení chce neprodleně nastoupit léčbu v Červeném Dvoře.Potřebuje prý potvrzení, kdo mu ho vystaví ?

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás,
z Vašeho dotazu není zcela zřejmé, jaké potvrzení máte na mysli. Nicméně, je zajisté velmi dobře, že syn má zájem o léčbu a snahu svůj život si dát zase do pořádku...
Doporučuji se obrátit na toto zařízení, které se specializuje na osoby, které mají potíže s nelegálními drogami a zároveň jsou v konfliktu se zákonem ( a to ve všech fázích trestního řízení ). Pracovníci COKUZu Vám zajisté poradí a pomohou. Obraťte se na ně co nejdříve, zde kontakt :
COKUZ - centrum pro osoby v konfliktu se zákonem, o.s. SANANIM
Štítného 710/30
Praha 3 - Žižkov
tel : 222 954 098
gsm : 775 766 706
email : vezeni@sananim.cz
kontaktní osoba : Mgr. Richard Mercel
pro více info se můžete podívat sem www.sananim.cz ( zadat COKUZ )
provozní doba : PO až PÁ 9.00 - 17.00
Pokud nežijete v Praze lze poradenství využít po telefonu či pomocí internetu.
Zatím se mějte hezky. Držíme palce, ať vše dobře dopadne. Hodně štěstí pro Vás i syna. Pokud budete mít další případné doplňující dotazy, klidně zase napište.
S pozdravem Markéta K.