Kourit Neurol
Prezdivka
Dobry den.
Chtel jsem se zeptat, zda se da lek Neurol uzivat i nejak jinak, nez oralne. Zda se dá kourit v cigarete, ci jako heroin \"z plechu\"? Jehlou se to nezda vhodne. A co podani per rectum?
Dekuji za odpoved
T

Odpověděl: Jakub Minařík
Nepochybně ano. Pro aplikaci je problematická jeho omezená rozpustnost ve vodě i v alkoholu, kolegyně našla nějaká fóra uživatelů (cizojazyčná), kde výše zmíněné aplikační způsoby diskutovali. Já bohužel neznám moc dobře jeho fyzikální vlastnosti, abych mohl potvrzovat nebo vyvracet . nicméně - rozpustnost mluví proti injekční aplikaci a také per rectum se to nejeví jako optimum. Kouření snad ano, lépe snad vaporizace  - za určité teploty se alprazolam odpaří - nicméně - jak dobře se vstřebá přes mebránu plicních sklípků a zda tam nenadělá nejakou paseku - které se pak bude říkat plíce kuřáků neurolu (analogicky s plícemi loupačů javorové kůry) - to fakt nevím. Rozhodně, pokud to vyzkoušíte a budete v tom pokračovat a za nějaký čas zemřete například na rozedmu plic - dostanete se do učebnic medicíny.