drogy
xirisx
DOBRY DEN, PROSIM VAS MAM SYNA VE VEKU 21 LET, LECI SE 4 ROKY NA SCHYZOFRENII,ALE PRI POUZIVANI PRASKU ZIPREXA 15 GRAMU KOURI MARIUANU,MA HALUCINACE, JE CIM VIC AGRESIVNI A KDYZ NEMA NA TRAVU DOKAZE I NAPADNOUT , NECHCE SE JIT LECIT MAM NA NEHO PECOVATELSKY ,ALE NIC JINYHO ME NEZBIVA NEZ HO ZBAVYT SVEPRAVNOUSTI ABYCH MOHLA HO DAT LECIT,ZIJEME 0D ROKU 2006 V ANGLII ,ALE TADY NENI ANI DOBRY PSICHOLOG KTERY BY MU MOHL POMOCI PROSIM VAS POTREBOVALA BYCH OD VAS RADU CO MAM DELAT ,DEKUJI LUCKOVA IRENA.

Odpověděl: Gabriela Koryntová
Dobrý den,
píšete, že syn, který trpí schizofrenií, užívá vedle svých léků ještě marihuanu. Když ji nemá, dokáže být agresivní a nebezpečný - to je první problém. V případě, že Vás ohrožuje, měla byste volat polici. Druhý problém se týká toho, že se odmítá jít léčit. Proto zvažujete, že se pokusíte o to, aby byl zbaven svéprávnosti. To se Vám může povést, ale i pak budete postavena před otázku, kam a ke komu do léčby ho poslat. Třetí problém je Váš pobyt v Anglii, kde se příliš neorientujete v možnostech pomoci.
Pokud jde o Anglii, nejspíš Vám nepomůžu. Kdybyste byli v České republice, doporučila bych Vám kontaktovat organizaci jménem Green Doors (www.greendoors.cz). Můžete se na ně zkusit obrátit alespoň telefonicky. V minulosti jsem již odkazovala několik rodičů konkrétně na paní Kohoutovou Moniku, tel: +420 777 347 667 (je možné volat v pracovní dny mezi 8:00 a 17:00).
S pozdravem,
Gabriela Koryntová.