testy na pervitin
krysplin
Potřebuji pomoct! ted pujdu na testy jestli jsem v sobe mel nejake drogy.a pred mesicem sem mel posledni davku perníku.a nemel jsem to poprve.. nevite o nechakych ocistujicich kurach aby mi to nezjistili? slysel jsem ze pit moc mlika pomaha ale nejsme si jisty... nemate s tim nejake zkusenosti?jak tomu mam zabranit? dekuji

Odpověděl: Bára Orlíková
Zdravím Vás. Zřejmě se Vám podařilo trojmo zadat dotaz ve stejném znění. Odpověď nicméně nakopíruji ke všem třem, abych se vyhnula případným zmatkům.
Co se týče doby, po kterou lze detekovat pervitin - z krve 1 - 3 dny, totéž ze slin a potu, z moči se dá detekovat nejdéle, a to až tři týdny. Obvykle jsou však testy po týdnu od posledního užití negativní, zvláště pokud se jednalo o ojedinělý experiment nebo nárazové užívání s velkým časovým odstupem. V případě, že byste pervitin užíval dlouhodobě a intenzivně (denně nebo téměř denně po dobu několika měsíců či let), tak by test mohl být pozitivní i delší dobu (maximálně ty tři týdny).
Ve Vašem případě jsou tedy obavy z testů zbytečné, testy po měsíci budou jistě negativní (užití pervitinu se v nich neukáže). Co se týče nějakých očistných procedur, tak ve Vašem případě tedy nejsou nutné. Nicméně mohu Vás ujistit, že není nic zaručeného, co by mohlo dobu nějak výrazněji zkrátit. Pití mléka tomu nepomůže, spíše dostatek nealko tekutin, dostatek spánku a prostoru na regeneraci, možná pití nějakých detoxikačních čajů (lze koupit v lékarně či obchodech se zdravou výživou, např. kopřivový čaj). Ale jak říkám, významněji to nemá šanci pomoct.
Na závěr si neodpustím poznámku, že užívání pervitinu (byť občasné), má řadu rizik pro Vaše duševní i fyzické zdraví a jedná se o nelegální drog, takže i v této rovině se pohybujete na hraně. To, že by se na to přišlo v testech je blbé, ale horší by bylo skončit po předávkování na JIP nebo s psychózou v léčebně.
Jestli se můžu zeptat, proč jdete na testy na přítomnost drog?