pomoc prestat
M.georgi
potrebuji pomoc z morfinu a nezvladam to sam.presne je to tak ze uz nekolikaty pokus zkolaboval ve fazi kdy zacnou jiste nervove tiky a skube semnou cele telo coz me vede k zoufalstvi.myslim ze toto je hlavni problem s tim prestat jinak po teto droze vubec netouzim ale jaksi si myslim ze mi nezbyva nez ji porad brat.

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás,
dotaz psán pod stejným autorem jsem před malou chvílí odpověděla. Pro jistotu jej kopíruji sem ještě jendou.
M.K.
Zdravím Vás,
zbavit se fyzického návyku na veškeré látky opiátového typu doporučuji pod lékařským dohledem na detoxifikační jednotce. Během abstinenčního syndromu mohou nastat komplikace, také díky vhodně zvolené medikaci snáze tímto procesem projdete.
Nástup na detox si nejsnadněji zajistíte přes Kontaktní centrum. Do Káčka můžete přijít kdykoliv během provozní doby ( uvedu níže ) i bez objednání a vše potřebné domluvit. Udělejte to co nejdříve, sám jistě vidíte, jak Vaše tolerance má vzestupnou tendenci a motáte se v začarovaném kruhu. Samozřejmě by bylo nejvhodnější po absolvování detoxifikace navázat léčbou samotnou, takto budete mít mnohem větší šanci na to, aby jste abstinenci udržel trvale. Vše Vám podrobněji v K-centru vysvětlí a se vším Vám pomohou...
Kontaktní centrum, o.s. SANANIM
Na Skalce 819/15
Praha 5
tel : 283 872 186
email : kacko@sananim.cz
www.sananim.cz ( zadat Kontaktní centrum KC )
Provozní doba :
PO 13.00 - 20.00
ÚT   9.00 - 20.00
ST    9.00 - 20.00
ČT    9.00 - 20.00
PÁ    9.00 - 20.00
víkendy + státní svátky 13.00 - 20.00
Zatím se mějte hezky, spojte se s tímto zařízením co nejdříve. Pokud budete mít chuť, můžete nám napsat, zda jste s K-centem spojil a jak se Vaše situace dále vyvíjí.
Přeji Vám hodně síly a pevně věřím, že své potíže zvládnete vyřešit, tak jako se to podařilo již mnohým. Tak se držte !
S pozdravem Markéta K.