jak na to?
M.georgi
zdravim.potreboval bych poradit jak skoncit s drogami.poprve jsem skocil do morfinu,protoze jsem poznal kamose a znate to.ted jsem uz skoro druhym rokem v tom a porad se mi nedari s tim skoncit,protoze abstinencni priznaky jsou pro mne hrozne nejvice to skubani celym telem a tak si dam zase a mam klid,jenze ja uplne touzim se toho zbavit.nemam strach z toho ze bych se k tomu vratil jen chci prezit ten hrozny stav abstaku.co mohu proto udelat a kam v praze bych mohl vyhledat pomoc.dekuji za odpoved.

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás,
zbavit se fyzického návyku na veškeré látky opiátového typu doporučuji pod lékařským dohledem na detoxifikační jednotce. Během abstinenčního syndromu mohou nastat komplikace, také díky vhodně zvolené medikaci snáze tímto procesem projdete.
Nástup na detox si nejsnadněji zajistíte přes Kontaktní centrum. Do Káčka můžete přijít kdykoliv během provozní doby ( uvedu níže ) i bez objednání a vše potřebné domluvit. Udělejte to co nejdříve, sám jistě vidíte, jak Vaše tolerance má vzestupnou tendenci a motáte se v začarovaném kruhu. Samozřejmě by bylo nejvhodnější po absolvování detoxifikace navázat léčbou samotnou, takto budete mít mnohem větší šanci na to, aby jste abstinenci udržel trvale. Vše Vám podrobněji v K-centru vysvětlí a se vším Vám pomohou...
Kontaktní centrum, o.s. SANANIM
Na Skalce 819/15
Praha 5
tel : 283 872 186
email : kacko@sananim.cz
www.sananim.cz ( zadat Kontaktní centrum KC )
Provozní doba :
PO 13.00 - 20.00
ÚT   9.00 - 20.00
ST    9.00 - 20.00
ČT    9.00 - 20.00
PÁ    9.00 - 20.00
víkendy + státní svátky 13.00 - 20.00
Zatím se mějte hezky, spojte se s tímto zařízením co nejdříve. Pokud budete mít chuť, můžete nám napsat, zda jste s K-centem spojil a jak se Vaše situace dále vyvíjí.
Přeji Vám hodně síly a pevně věřím, že své potíže zvládnete vyřešit, tak jako se to podařilo již mnohým. Tak se držte !
S pozdravem Markéta K.