THC
anonym
Dobry den, mel bych dotaz ohledne THC v MOČI. O prazdninach sem kouril mariuhanu cca 3x tydne tak bych chtel vedet jestli uz ted na testech z moci na THC nebudu positivni. A kdybych si zpetne zakouril tak za jak dlouho by se to ze me vytratilo.Mame na skole testy ktere meri THC a METANFETAMIN v MOCI .Slysel sem par dotazu ze je to i podle tuku.Je mi 17 let vazim 60-70 kg a merim 180-190cm. jesli vam to pomuze. A cigarety nekourim

Odpověděl: Gabriela Koryntová
Dobrý den,
ptáte se, jak dlouho se drží THC v moči, resp. jak dlouho je možné THC v moči detekovat. Většinou je to otázka dní až týdnů. Při pravidelném užívání většího množství marihuany s dostatečným obsahem THC mohou být testy positivní 30 dní, výjimečně i déle. V případě, že jde o občasné užívání, většinou se testy negativizují do 14 dní. Vaše užívání je frekvencí nejspíš někde mezi, rozhodující tedy bude množství účinné látky, kolik "prásků" jste si dával a jak dlouho od poslední dávky abstinujete. Více než váha a výška hraje roli individuální metabolismus a svou úlohu sehrává i tělesný tuk, který na sebe THC a jeho metabolity váže. Kouření cigaret nemá na testy žádný vliv.
Testování na drogy není na školách běžné. Většinou k němu školy přistupují na základě podezření a ve snaze zabránit užívání drog na škole. Marihuana je stále považována za vstupní bránu k jiným "tvrdším" drogám.
A jedno upozornění na závěr: Užívání marihuany je dnes poměrně běžné. Přesto je nelegální. To znamená, že se setkáváte s lidmi, kteří se pohybují na hranici zákona (výroba, distribuce, držení), případně se na hraně pohybujete Vy sám. Fakt, že nejste plnoletý, může mít pro účastníky procesu o to vážnější následky.
Podrobnější informace o marihuaně (jejích účincích, rizicích, historii atd.) se můžete dočíst na našich stránkách - http://drogovaporadna.cz/cannabinoidy/konopne-drogy.html.
S pozdravem,
Gabriela Koryntová.