Moje dítě
Gábina
Moje dítě zlobí je to kluk Ondra je 6 let a nepomáhá ani mu nařezat,nechci ho řezat jednou jsem to zkoušela a ani nepípl a když mu nařežeme tak se to zlobení neustále opakuje nevíme co s ním .Mě je to ostuda,můžeme mu klidně nařezat řemenem i tak to nepomáhá já si s ním nevím rady a nechci aby byl řezanej jak žito,ale chci aby byl moc dobře vychovaný..Děkuji za ochotu .

Odpověděl: Gabriela Koryntová
Dobrý den,
píšete, že Váš syn zlobí a nepomáhá mu nařezat. Naopak ve zlobení i přes nařezání pokračuje. Vy se za to stydíte a není Vám v tom příjemně.
Bohužel mi není jasné, jak Váš dotaz souvisí se zaměřením naší poradny. Pravděpodobně Váš syn neužívá drogy. Sama se o problému s drogami nezmiňujete.
Nejspíš byste se měla obrátit na pedagogicko-psychologickou poradnu. Zkuste se poptat pediatra nebo učitelek ve školce/škole, kam syn chodí. Měli by Vám být schopni poradit, kam se s výchovnými problémy ve Vašem městě obrátit.
S pozdravem,
Gabriela Koryntová.