Vztah...
Zorka
Mockrát Vám děkuji,za poskytnutí kontaktů a pomoci..Ptali jste se na mé bydliště, aby jste mi mohli doporučit více kontaktů v mém okolí..Jsem tedy z Královehradeckého kraje,okres Rychnov nad Kněžnou..Budu vděčná za každou pomoc.. Ještě jednou děkuji..
Hezký den..

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím vás Zorko,
rozhodnout se pro využití odborné pomoci, je v tomto případě víc než rozumné. Níže uvádím možná zařízení, na která se můžete obrátit. V prvním případě se jedná o Kontaktní centrum pro uživatele nelegálních drog, ve kterém se dají veškeré poradenské služby využít i zcela anonymně. To znamená, že se můžete nejdříve informovat o možnostech pro Vás bez udání svých osobních dat a po té se svobodně rozhodnout zda dalších možností či zprostředkování léčby využijete. V případě psychiatrické ambulance, musíte počítat s tím, že tam již vše probíhá jako u jiných běžných lékařů, tudíž je třeba uvést jméno, rodné číslo, zdravotní pojišťovnu atd...Pokud byste chtěli zvolit návštěvu K-centra v jiném městě ( v Rychnově nad Kněžnou bohužel přímo K-centrum není ), podívejte se na www.drogy-info.cz - rubrika Mapa pomoci - zadat = Královohradecký kraj - vyhovující město - a formu služby = Kontaktní centrum.
Kontaktní centra je tvz.,,nízkoprahovým zařízením" = to znamená, že veškerých služeb můžete využít zcela anonymně, bezplatně, kdykoliv během provozní doby. Je, ale samozřejmě výhodou, si nejdříve zavolat a na první konzultaci se předem objednat. Pokud bude o Vás pracovník předem vědět, bude mít na Vás dostatek času a nebudete muset čekat. Pracovník Káčka celou situaci vyhodnotí a doporučí další vhodný postup a formu léčby. Další záležitosti, jako případný nástup na detoxifikační jednotku, léčebny, či komunity Vám v K-centru pomohou zprostředkovat.
V druhém případě psychiatrické ambulance je nutné se předem objednat.
Kontaktní centrum LAXUS, o.s.
Říční 1252/3a
Hradec Králové II.
tel : 495 513 977
kontaktní osoba : Bc. Eva Krejcarová
www.laxus.cz
Psychiatrická léčba - ambulance
Javornická 1501
Rychnov nad Kněžnou
tel : 494 371 110
kontaktní osoba : MUDr. Ruferová Věra
Zatím se mějte hezky, budu držet palce, ať vše dobře dopadne. Když bude třeba, klidně zase napište.
S pozdravem Markéta K.