dcera se zabíjí
deniseček
dobrý den, potřebuji pomoc s dcerou.... je 6 le závislá, m za sebou 3 operaci srdeční chlopně a přesto se nechce jít léčit, vědomě se zabíjí, jak jí máme pomoci, když to nejde nařídit soudní cestou aby šla do léčebny.....prosím poradte je to boj s časem.... děkuji

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás,
chápu Vaše obavy o dceru. Pokud se vyskytne problematika užívání drog, je to skoro vždy problém, pokud se k tomu přidají ještě další komplikace, je to problém o to větší...
Proto bych doporučila, abyste se co nejdříve obrátili na nějaké odborné zařízení pracující se závislými. Ty ve svých službách nabízí mimo jiné i poradenské služby pro rodinné příslušníky a další blízké osoby. V osobním kontaktu budete mít rozhodně mnohem více prostoru probrat vše potřebné a poradit se jak by se v tomto případě dalo pokračovat dále, o tom jaké máte možnosti...
Bohužel ve Vašem psaní není uvedeno žádné konkrétní město, nevím tedy jaké zařízení doporučit. Buď to napište ještě jednou a já Vám vhodný kontakt vyhledám nebo se můžete sama podívat do databáze veškerých kontaktů zde www.drogy-info.cz. V rubrice Mapa pomoci, zadejte kraj, město a Kontaktní centrum. Ty ve svých službách toto poradenství poskytují, navíc nezávazně, bezplatně a lze i anonymně...Pokud by pro Vás byla dostupná Praha, můžete se obrátit přímo na kolegyni, která se specializuje na práci s rodiči a blízkými osobami uživatelů nelegálních drog. Více informací o této poradně a kontakt naleznete zde www.sananim.cz - zadat Poradna pro rodiče PPR. Obrátit se můžete na Mgr. Štěpánku Čtrnáctou.
Rozhodně s osobní konzultací neotálejte, sama jste napsala, že jde o čas...věřím, že naleznete řešení jak situaci vhodně řešit ku prospěchu všem...
Zatím se mějte hezky, pokud budete potřebovat, klidně zase napište.
S pozdravem Markéta K.