Jste skvělí, lidem jako vy patří nejen můj dík
Kateřina
Dobrý den,
já žádný dotaz nemám a to bohužel proto, že mám s drogy svě vlastní, bohaté zkušenosti. Sama jsem byla závislá ale po léčbě, pomoci mé matky, jedné kamarádky a přítele jsem vše překonala a svět drog, převážně pervitinu jsem opustila. Dnes je to už tři a půl roku. žiji spokojeným životem. Bohužel ně každý ma to štěstí, ne každý má tu vůli a hlavně ne každý má ten rozum. Je mi opravdu velmi líto lidí, které fyzicky i psychycky zabíjí droga. Hnusná chemikálie díky níž o tom ani nemluvě si spoustu zlých, hřešících lidí vydělá spostu peněz za které si pak zpříjemňuje život! chtěl jsem vám říct, že si velice vážím lidí, jako jste vy. Lidí co než aby drogově závislého odsoudily, pomohou mu. Lidí, co jsou odhodláni bojovat proti drogám. Vaše poradna je skvělá. Vždy si najdete čas, každému odepsat. Navíc, setkávám se s názory na drogy se spoustou lidí a vaše rady a názory jsou správné. Mějte pěkný a úspěšný den. Ze srdce přeji celému vašemu týmu hodne úspěchů a odměn za vaši práci.

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás Kateřino,
velice děkujeme za Váš příspěvek. Skutečnost, že jste dokázala dát svůj život do pořádku a přes tři roky žijete spokojeným životem bez drog, bude rozhodně pro mnoho čitatelů naší Poradny velmi cenná. Není nic účinnějšího než skutečné příklady toho, že to JDE...
Dovolím si za všechny své kolegy ještě jednou poděkovat za Vaši pozitivní zpětnou vazbu na naši práci a také pogratulovat k Vašemu osobního úspěchu. Velmi si vážím Vašeho odhodlání, síly, vytrvalosti...klobouk dolů a jen tak dál !!! Máte můj obdiv...
S pozdravem Markéta K.