Odbourání THC z těla
Hookyy
Dobrý den,
mam na vás otázku. Jsem uživatelem marihuany cca 4roky. Někdy víc někdy míň ale odhadem mám jointa cca 3-5 za týden. Takže se vás ptám jestli už jsem závislí???? a jestli se dá urychlit odbourání THC z organismu popřípadě kdy látky z marihuany zmizí z mého těla???? Poslední dotaz jak dlouho by se v mém případě mohly nacházet stopy marihuany ve slinách??? Předem děkuji za odpověď

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás,
bohužel, objektivní posouzení míry pokročilosti závislosti nelze zhodnotit touto cestou po internetu. K tomu je vždy třeba více informací a také především osobní kontakt a pohovor. Vzhledem k tomu, že jste uvedl délku konzumace cca 4 roky, několikrát v týdnu, dalo by se usuzovat, že s největší pravděpodobností by u Vás mohlo jít o závislost psychickou...
Proces odbourávání toxických látek z organismu také nijak zvlášť urychlit nelze. Mezi uživateli drog sice kolují tvz.,,zaručené recepty" jak by se toto dalo zajistit, ve skutečnosti nikterak nefungují...
K dispozici máme orientační údaje poskytnuté ústřední toxikologickou laboratoří. THC, účinná látka marihuany je detekovatelná v těchto rozmezích :
moč = 1 až 30 dní ( při občasné konzumaci cca do 14 dní )
krev = do 14 dní ( při občasné konzumaci cca do týdne )
sliny = jako u krve
Vždy, ale záleží na několika dalších aspektech, jako je intenzita předešlé konzumace, kvalita konkrétní drogy a také na organismu, jak dalece je schopen se s procesem odbourávání rychle vypořádat. Vždy je to velmi individuální záležitost, proto nelze s přesností předem určit, kdy kdo bude již zcela beze stop.
Pokud by Vás zajímalo, jak na tom jste, můžete si na své náklady zakoupit v lékárně volně prodejný orientační test ( detekce moč cca 100,-) a test si v domácích podmínkách provést. Jeho použití je velmi snadné, je obdobný jako test těhotenský.
Zatím se mějte hezky, v případě dalších doplňujících dotazů se na nás můžete opět obrátit.
S pozdravem M.K.