pervitin
pudlina
Co dělat, když je brácha závislej na pervitinu, na léčení chce, ale je tam čekací lhůta, tak pořád krade tátovi peníze, i když je má schovaný, tak je najde, nevíme co dál. Ráno na něj chce táta podat trestní oznámení, pomůže mu to? Fakt už nevíme jak dál!!!

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás,
tak v tomto případě doporučuji se nejdříve, než cokoliv podniknete, se zajít osobně poradit jak vhodně postupovat dále. Veškerá odborná zařízení specializující se závislými, nabízí ve svých službách mimo jiné i nezávislé, bezplatné a mnohdy i anonymní poradenské služby rodinným příslušníkům a dalším blízkým osobám uživatelů nelegálních drog.
Bohužel, v dotaze není uvedeno odkud jste, nemohu Vám tedy doporučit konkrétní zařízení. Můžete se podívat do databáze kontaktů zde www.drogy-info.cz v rubrice mapa pomoci po zadání kraje a města vyhledáte veškerá Kontaktní centra v celé ČR. Zdali by Vám byla dostupná Praha, můžete se obrátit přímo na Poradnu pro rodiče - kontakt a bližší informace naleznete zde www.sananim.cz - zadat Poradna pro rodiče PPR.
Zatím se mějte hezky. Přeji, ať vše dobře dopadne.
S pozdravem M.K.