thc v moči
antihulič
dobrý den na rovinu Vám říkám že konzumuji marihuanu v rozmezí jednou za dva dny ale taky se mi povede občas dvakrat za den .aplikuji to kouřením tzv. skleněnky což je asi tak 4-5 šluků.Naposled sem měl dnes v utery rano jednu. V patek mam testy z moci .Jake myslite ze mam vyhlidky na negativni vysledek .rekl bych ze spalovani mam podle vseho rychle chodim cvicit kazdy den a problem mi dela spis abych pribral nez zhubnul.(je mi dvacet let)slysel sem nejake reci o tom ze kdyz budu hodne pit neslazene veci a bezdtucna jidla ze se to nebude mit pri filtraci tolik na co vazat a pri velke snaze bych mohl dosahnout negativniho vysledku.jeste sem slysel ze by mohlo prospet to ze zasadne nepodam prvni rani moc ktera je plna vseho ale tu nepozdnejsi kterou budu moc dat a pri moceni v zadnem pripade neplnit lahvicku prvotni moci ale cca od poloviny moceni .co na to rikaji odbornici .dekuji. PS:pri moceni pravdepodobne budu pod dohledem takze to uz nebudu mit jak ovlivnit .diky za radu

Odpověděl: Gabriela Koryntová
Dobrý den,
omlouváme se zpoždění s odpovědí.
Podle toho, co píšete, jste užil marihuanu naposledy minulý týden v úterý a v pátek jste šel na testy. Zajímalo Vás, jak by mohl být výsledek testů a co by šlo udělat pro to, aby vyšly negativně. Zmiňoval jste v té souvislosti frekvenci užívání, svou tělesnou konstituci a doporučení jako je pití neslazených nápojů, nepodání první ranní moči apod.
Je velmi pravděpodobné, že při uvedené frekvenci užívání, budou, resp. byly v pátek Vaše testy positivní. Podle frekvence užívání se testy z moči negativizují v rozsahu 1-30 dní od posledního užití, při opravdu intenzivním užívání marihuany s vysokým obsahem účinných látek to může trvat i déle. U Vás by bylo nejspíš potřeba více než 4 dny, troufla bych si odhadnout minimálně 14 dní, případně více.
Na positivitu testů nebude mít velký vliv pití neslazených nápojů ani netučných jídel. Ale pokud jde o první ranní moč, pak je pravdou, že v ní budou látky obsažené ve větší koncentraci. Pak by záleželo hlavně na citlivosti testu, ale i tak je velmi pravděpodobné, že bude/byl výsledek positivní.
Nevím, proč takové testy podstupujete. Není to až tak běžný postup. Ani nevím, jak jste nakonec doopravdy dopadl a co se děje nyní. Kdyby bylo třeba, napište znovu.
S pozdravem,
Gabriela Koryntová.