Marihuana
alisek
Mam 17leteho syna,kteremu jsem udelala test na THC.Byl pozitivní.Pred pul rokem jsem resila situaci domlouvanim,a po vzajemne duvere,slibil ze uz marihuanu kourit nebude.Jak mam postupovat dal,kdyz slib nedodrzel?Neni nijak problemovy,uci se na stolare,o studium ma zajem,ale komunikovat se mnou prilis nechce,nechce si povidat,nesveruje se...Mam strach aby nezacal s tvrdsi drogou.Jsem na nej sama,rozvedena.Diky za odpoved.

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás,
nejlépe bude, když osobně navštívíte nějaké odborné zařízení specializující se na problematiku nelegálních drog. Ty ve svých službách nabízí mimo jiné i poradenské služby pro rodinné příslušníky a další blízké osoby. Poradenství je nezávazné, bezplatné a mnohdy i anonymní, takže se nemusíte ničeho obávat. V osobním kontaktu budete mít mnohem více prostoru probrat vše potřebné, doplnit si chybějící informace, poradit jak vhodně postupovat dál, jak třeba i lépe syna motivovat k nějaké pozitivní změně. Nejenom, že se poradíte, ale také získáte podporu, kterou si v takto náročné situaci bezesporu jistě zasloužíte...
Bohužel, ve Vašem psaní není uvedené žádné město, nevím tedy koho doporučit. Buď tedy napište ještě jednou a uveďte Vám dobře dostupná města nebo si vhodný kontakt můžete sama vyhledat v databázi zde www.drogy-info.cz , rubrice Mapa pomoci, zadáte kraj, město, Kontaktní centrum...vyberte si to, které máte nejblíže.
Pokud je Vám dostupná Praha, můžete se obrátit přímo na Poradnu pro rodiče a na kolegyni, která se na tyto problémy blízkých osob uživatelů specializuje. Kontakt a bližší informace o poradně naleznete zde www.sananim.cz - zadat Poradna pro rodiče PPR, kontaktní osoba Mgr. Štěpánka Čtrnáctá.
Pokud bude třeba, klidně zase napište. Zatím se mějte hezky, ať vše dobře dopadne.
S pozdravem Markéta K.