pervitin
kaktus
DObrý večer,tak pred pul rokem sem si zkusila poprve pervitin.a od ty doby jsem si dala tak jednou za dva mesice nosem.tenhle vikend sem zkusila bonbon pervitin zabaleny ve vazce ktery sespolkne.a strasne moc sem zhubla.byla jsem vzfycky hubena ale ted mi lezou kosti.prsa mam strasne vodova a 4dny nejim (od dne co sem si dala)dneska jsem zkusila jen cinskou polevku ale strasne to boli musela sem to zapit mineralkou a stejne sem pak cejtila knedlik v krku.kazdy mi rika ze se ztracim.koupila jsem si nejake vitaminy na podporu k chuti ale ty sem si jeste nevzala.diky moc za odpoved.Hezky zbytek vecera

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás,
bohužel, těžko situaci objektivně vyhodnotit touto cestou přes internet. Pokud jste v minulosti byla příležitostným uživatelem Pervitinu a po poslední konzumaci pociťujete výrazně jiné ,,dozvuky" a další ,,nepříjemna", bylo by asi na místě Vaši celkovou situaci začít více řešit. Jak jsem se již zmínila, k objektivnímu posouzení je třeba vždy osobní kontakt a pohovor. Takže doporučuji se co nejdříve obrátit na nějaké zařízení, které pracuje s uživateli nelegálních drog. Kontaktní centra jsou ve všech větších městech a jejich služeb můžete využít zcela bezplatně a nezávazně. To znamená, že můžete přijít a pouze si o tom co se Vám teď přihodilo popovídat s pracovníkem K-centra, lze i anonymně. Ten by celou situaci vyhodnotil a doporučil, to co by pro Vás bylo nejvhodnější. Je pak pouze na Vás zda se dál rozhodnete spolupracovat a využít dalších možných služeb, případně léčby samotné. Tak to zvažte. V tuto chvíli se mi to jeví jako nejrozumnější možné řešení...
Pokud byste měla zájem o kontakt na konkrétní zařízení, napište ještě jednou a uveďte města, která by připadala v úvahu a která máte dobře dostupná. Nebo se můžete podívat sama do databáze veškerých zařízení zde www.drogy-info.cz - v rubrice Mapa pomoci - zadáte - kraj - město a Kontaktní centrum. Vyberte si to, které Vám bude vyhovovat lokalitou.
Pokud je Vám v dosahu Praha, můžete se obrátit na některé naše zařízení. Bližší informace o jednotlivých zařízeních, provozní době a kontakty naleznete zde www.sananim.cz - zadat buďto Kontaktní centrum KC nebo Denní stacionář DST.
Zatím se mějte hezky, pokud byste měla další případné doplňující dotazy, klidně zase napište. Přeji ať se Vám podaří své potíže zvládnout.
S pozdravem Markéta K.