odpověď na osobní setkání
bara
zdravím,
ne děkuji.stačí mi co jste mi napsala.plně to chápu.no my jsme o našem vztahu s přítelem mluvili a domluvili jsme se,že mu pomůžu, budu ho podporovat když bude chtít skončit a pokud to půjde dobře,tak bychom mohli přemýšlet o nás dvou dále,ale je mi jasné, že pokud s drogami nepřestane,tak to budu brát tak,že pomoct nechce a budu si žít svůj život.
Děkuju moc:-)

Odpověděl: Jana Marečková
Dobrý den, děkuji za vaši reakci.
A buďte na sebe opatrná. Dost často se stává, že partner, který sám drogy neužívá a jenž chce závislému pomoci a podpořit ho, začne brát také. Tím samozřejmě nechci říct, že to takto bude i u vás, to jistě ne. Ale vnímám to tak, že bych vás měla upozornit i na tuto, ne neobvyklou, alternativu.
Takže si v tomto směru předem nastavte jasné hranice, co jste ochotna pro expřítele udělat,a těch se i držte. Svůj život musí chtít změnit především on, vy za něj abstinovat nemůžete.
Přeji hodně štěstí a ať všechno dobře dopadne.