anonimní testy
monča
Dobrý den brala jsem,asi půl roku pervitin a po půl roku jsem přestala ted je to asi zhruba pul roku co neberu a chtěla jsem zjistit jestly jsem už čistá nebo né ráda bych nějakou anonimní kliniku kde bych si testy mohla udělat nevím zda něco takového vubec existuje a kde se tyto kliniky vyskytují byla bych ráda kdybyste mi nějakou doporučila poblíž usteckého kraje

Odpověděl: Jana Marečková
Dobrý den,
pokud jste již půl roku pervitin neměla, budou vaše testy jistě negativní, což znamená, že z tohoto pohledu jste "čistá". Ohledně anonymního provedení testu nemusíte na žádnou kliniku, můžete si jej zakoupit v každé větší lékárně nebo na internetu a provést si jej sama v domácích podmínkách. Jedná se o orientační testy z moči na pervitin-metamfetamin a jejich cena je do 100,- Kč dle typu.
Nicméně, pokud byste potřebovala jakékoli další informace ohledně pervitinu, případně by se vám abstinence nějak přestala dařit, doporučuji obrátit se na ústecké kontaktní centrum. Jeho služby jsou zdarma a mohou být i anonymní.
Více zde: http://www.drugout.cz/
A ještě mě napadá - pokud jste pervitin užívala injekčně, možná by nebylo od věci nechat si lékařem udělat vyšetření na žloutenky a HIV. To jen abyste měla skutečnou jistotu, že období užívání pervitinu máte bez těch nejnepříjemnějších možných následků za sebou.
Hodně štěstí.