drogy v těhotenství
mrla
Dobrý den, pokud jsem do 7. měsíce těhotenství užívala pervitin, potom už vůbec ani jednou, poznají to nyní u porodu, když je zatím vše ok? nechci aby to někdo věděl. děkuji za info..

Odpověděl: Gabriela Koryntová
Dobrý den,
při porodu pravděpodobně nic nepoznají. Teď mám na mysli hlavně případné testy na drogy, které by po dvou měsících abstinence měly být negativní. Jestli na Vás není užívání pervitinu poznat - vzezření, chování atd., pak Vás, ani dítě, nejspíš vůbec testovat nebudou.
Jestli jste ale užívala pervitin prvních 7 měsíců těhotenství, je dost možné, že to poznáte sama na dítěti. Mohlo by být více plačtivé, mít problémy se spaním apod. Rozhodně byste se měla pervitinu vyhýbat i po porodu a to zejména budete-li kojit. Pervitin se totiž dostává i do mateřského mléka.
Nevím, jak jste na tom s užíváním pervitinu byla, ani jak je pro Vás obtížné abstinovat. Kdyby se ukázalo, že byste s tím potřebovala pomoc, můžete se kdykoli obrátit na Denní stacionář, Ilonu Preslovou, tel. 220 803 130. A nebo znovu napište.
Držím palce.
S pozdravem,
Gabriela Koryntová.