Namotávanie sa
Sebastian
Zdravím, mám otázku.
Hulil som len párkrát, ale takmer vždy sa mi stalo, že pozitívne stavy ( smiech, kreatívne nápady ) sa striedali s divnými pocitmi - príliš som sa \"namotával\" na svoj tep, alebo som cítil akoby cukanie v nohách či rukách.
Nepočul som žiadne, hlasy, ani som nemal stavy úzkosti, všetko to súviselo iba s mojim strachom z toho, čo somnou marihuana urobí.
Ale akonáhle nálada opäť vzrástla, na tieto veci som zabudol.
Zažívate niekto niečo podobné ? Ako sa to dá riešiť ?

Odpověděl: Gabriela Koryntová
Dobrý den,
bohužel na to žádná extra dobrá rada není. Jediné, co můžete zkusit, je pokusit se zhluboka, velmi pomalu a klidně dýchat. Druhá možnost je podobné situaci předejít tím, že se zabavíte sledováním něčeho jiného.
Je to v zásadě přesně tak, jak píšete. Pokud jde o látky, jako je marihuana, závisí průběh intoxikace na setu a settingu. V rámci setu jde o Vaše vnitřní nastavení - tedy psychický stav, ve kterém marihuanu užijete, včetně Vašeho očekávání, jaký bude mít intoxikace průběh.
Běžné je, že lidem tep při intoxikaci mírně vzroste. Namotávání, které popisujete, není zase nic až tak vzácného. Některým lidem se tyto stavy po užití opakovaně vrací a je to pro ně důvod, proč se marihuaně do budoucna vyhnout. Prostě to není typ drogy, který by jim "sednul".Ačkoli je užívání marihuany běžně považováno za bezpečné, jsou prostě lidé, kterým je užívání nepříjemné, nebo je pro ně dokonce nebezpečné. O rizicích užívání a doporučení najdete na našich stránkách na adrese: http://www.drogovaporadna.cz/cannabinoidy/konopne-drogy.html.
Výše uvedené však pochopitelně platí pouze v případě, že jste zcela zdravý jedinec a nemáte například žádnou zjevnou, a ani skrytou vadu srdce, nebo psychiatrický problém. V takovém případě by pro Vás totiž mohlo být užívání nebezpečné.
S pozdravem,
Gabriela Koryntová.