pervitin
beruška123
Dobrý den, mému kamarádovi byl před rokem odebrán řidičský průkaz na 2 roky, jelikož mu zjistili v krvi přítomnost amfetaminu 0,006 mg/l a metamfetaminu 0,18 mg/l zajímalo by mě kolik hodin předtím tyto drogy užíl.

Odpověděl: Jana Marečková
Dobrý den,
ohledně interpretace výsledků krevních testů bych vám doporučila obrátit se přímo na toxikologickou laboratoř, která tyto testy provádí. Ale trochu se obávám, že ani zde vám nebudou schopni dát konkrétní a přesnou informaci, kolik hodin před testováním byly drogy užity. Obecně platí, že užití pervitinu je z krve zjistitelné 1 až 3 dny. Rychlost jeho odbourávání je však také ovlivněna individuálním metabolismem organismu. Rovněž dobu detekce ovlivní to, jak velkou dávku a s jakou koncentrací účinné látky kamarád užil. V případě "kvalitního" materiálu ve vysoké dávce budou hodnoty naměřené v testech vyšší a rovněž užití bude detekovatelné delší dobu než v případě užití malého množství s nízkou koncentrací.
Tak si říkám, jestli by nebylo nejjednodušší se na to kamaráda prostě zeptat.