Vyšetření moče na drogy.
Jezinka
Dobrý den, ještě bych se chtěla zeptat, zda se v moči,kterou jsem odebrala 2.den po podání drogy,dá zjistit ještě po měsíci nezměněný obsah drogy.Moč byla v temnu,ale v pokojové teplotě. Zda by mělo smysl ještě dát k vyšetření do laboratoře nebo testem z lékárny.Na jakou laboratoř se obrátit,ne všechny vše dělají.
Děkuji,

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den,
moč by měla být čerstvá, za měsíc se v ní odehrávají různé další procesy, které mohou výsledek ovlivnit. Přesnou informaci o tom, jak stará musí nanejvýš být, by Vám řekli na telefonní lince toxikologického informačního střediska (www.tis-cz.cz, tel. 224 91 92 93), tam Vám také poradí, kde ve Vašem okolí funguje toxikologická laboratoř. Pokud ale přesně nevíte, o jakou drogu by mohlo jít, počítejte ale s tím, že analýza na vlastní žádost a pro vlastní potřebu bude poměrně finančně náročná.